Najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIA

  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Jeśli złożysz zamówienie w naszym sklepie, po każdej zmianie statusu wyślemy do Ciebie powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Kiedy kurier odbierze od nas paczkę zaadresowaną do Ciebie, otrzymasz numer przesyłki, której status również będziesz mogła śledzić.

  • Czy mogę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze opłacone możesz je modyfikować w Twoim koszyku. W innym przypadku skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - [email protected]

  • Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Twoje zamówienie mogło zostać anulowane jeżeli nie dokonałaś płatności w terminie.

  • W moim zamówieniu brakuje paragonu, dlaczego?

W paczce nie ma paragonu fiskalnego ponieważ nasz sklep korzysta ze zwolnienia z obowiązku ewidencji obrotu za pomocą kasy fiskalnej
(podst. prawna: Rozp. Min. Finansów z dnia 26.07.2010r. Dz. U. Nr 138, poz. 930 z późn. zm.).
Potwierdzenie płatności wraz z potwierdzeniem dostawy zamówienia jest pełnoprawnym dowodem zakupu. Podczas procesu reklamacji, zwrotu lub wymiany posługuj się numerem zamówienia podanym w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

ROZMIARY

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Na każdej karcie produktu znajdziesz tabelę rozmiarów, która pomoże Ci w wyborze dopasowanego rozmiaru. Pamiętaj jednak, że kroje odzieży oraz rozmiarówki mogą się różnić w zależności od producenta. Aby wyeliminować prawdopodobieństwo wyboru nietrafionego rozmiaru, przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik - Jak się mierzyć? 

  • Co, jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Jeśli rozmiar lub kolor produktu okazał się nietrafiony, możesz skorzystać z darmowej wymiany przysługującej do każdego zamówienia. Pamiętaj, że przedmiot nie może posiadać żadnych śladów użytkowania i na wymianę masz 7 dni od momentu otrzymania paczki.

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

  • Czy będzie jeszcze dostępny dany model?

Zachęcamy Cię do regularnego śledzenia oferty sklepu na naszej stronie oraz na Instagramie i Facebookugdzie najszybciej aktualizujemy informacje. Jest to najlepszy sposób na sprawdzenie dostępności danego produktu.

  • Czy będzie jeszcze dostępny dany rozmiar lub kolor?

Dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie, a najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej oraz social mediów.

ZWROTY I WYMIANY

  • Co mam zrobić, jeśli chcę wymienić produkt?

Dokładna procedura wymian znajduje się na podstronie Wymiana towaru.

  • Jak mogę zwrócić produkt?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu bez podania przyczyny, prześlij proszę produkt w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki (dla zamówień złożonych do 31.01.2019 r. czas ten wynosi 30 dni), na adres:

PrettyClever

ul. Chocimska 15

85-078 Bydgoszcz

Przygotowując paczkę, pamiętaj o dołączeniu formularza zwrotu - wzór dokumentu. Dokładną procedurę zwrotu znajdziesz tutaj .

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

Prosimy o zapakowanie produktu w oryginalne opakowanie, jeśli jest to niemożliwe, zapakuj go tak, aby produkt nie został pobrudzony lub zniszczony w trakcie transportu. Postaraj się starannie złożyć produkt - to pomoże również zmniejszyć wielkość paczki, a co za tym idzie koszt wysyłki. Pamiętaj proszę, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów.

W przypadku odesłania produktu noszącego ślady użytkowania, tj. uszkodzenia mechaniczne, plamy (w tym te od dezodorantu), włosy lub sierść, zapach (zarówno nieprzyjemny, jak i zapach perfum), oderwane lub uszkodzone metki, będziemy zmuszeni wnieść sprawę o odszkodowanie zgodnie z ustawą mówiącą o zmniejszeniu wartości produktu, który został uszkodzony i nie nadaje się do dalszej sprzedaży. To natomiast będzie skutkowało pomniejszeniem kwoty zwróconych środków o równowartość pomniejszenia wartości produktu.

  • Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Nie mamy obowiązku informować o nadejściu zwrotu dlatego uprzejmie prosimy wysyłać z opcją śledzenia.
Aby dowiedzieć się, czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. 

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?

Pieniądze zwrócimy Ci przelewem w ciągu 14 dni od dostarczenia produktu do naszego sklepu.

  • Czy mogę zwrócić artykuły objęte promocją?

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty. Pamiętaj, że zwracane towary nie mogą nosić śladów użytkowania. Postaraj się również starannie je przygotować do wysyłki, tak aby nie zostały uszkodzone lub ubrudzone.

  • Czy mogę dokonać zwrotu stacjonarnie?

Nie posiadamy punku odbioru zwrotów, dlatego prosimy zwroty przesyłać drogą pocztową lub poprzez firmy kurierskie zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz tutaj .

REKLAMACJE

  • Kiedy mogę zgłosić reklamację, a kiedy zwrot?

Reklamację możesz zgłosić, gdy produkt nie jest zgodny z zamówieniem lub ma wady fabryczne. Zwrot - gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru.

  •  W jakim terminie mogę złożyć reklamację?

Jeśli okaże się, że zakupiony przez Ciebie produkt jest wadliwy najlepiej od razu złóż reklamację. Zgodnie z prawem reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. W przypadku niezgłoszenia wady zaraz po jej zauważeniu, reklamacja może zostać odrzucona. 

  • Jak złożyć reklamacje?

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij nam reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacji, który znajdziesz tutaj. Dokładne procedury oraz szczegóły reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

  • W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru. Jeśli w szczególnym przypadku okaże się to niemożliwe, poinformujemy Cię o tym, podając ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

  • Jakie są dostępne metody płatności?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić szybkim przelewem za pośrednictwem Przelewy24, płatnością za pomocą systemu PayPal oraz przelewem tradycyjnym. 

  • Jaki sposób dostawy mogę wybrać?

Przesyłka z naszego sklepu dotrze do Ciebie za pośrednictwem kuriera. Najczęściej jest to Fedex, może się jednak zdarzyć, iż paczka będzie wysłana przez kuriera InPost, GLS, DPD lub DHL.

  • Wybrałam przelew tradycyjny - gdzie znajdę dane do przelewu?

Jeżeli wybrałaś płatność przelewem tradycyjnym, poniżej znajdziesz potrzebne dane:

AKTE Kacper Jasiorski
85-448 Bydgoszcz, ul. Kruszyńska 77/3

Nr Rachunku:
mBank
43 1140 2004 0000 3002 7635 6178

Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL43 1140 2004 0000 3002 7635 6178
BIC: BREXPLPWMBK

Koniecznie w tytule zamówienia podaj swój numer zamówienia.

  • Nie opłaciłam jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

W mailu potwierdzającym zamówienie wysłaliśmy Ci link prowadzący do płatności.

  • Czy mogę zobaczyć i przymierzyć sukienkę stacjonarnie?

Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową.