Najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIA

  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Jeśli złożysz zamówienie w naszym sklepie, po każdej zmianie statusu wyślemy do Ciebie powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Kiedy kurier odbierze od nas paczkę zaadresowaną do Ciebie, otrzymasz numer przesyłki, której status również będziesz mogła śledzić.

  • Czy mogę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze opłacone możesz je modyfikować w Twoim koszyku. W innym przypadku skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - czekamy na Twój telefon pod numerem: +48 530 332 330.

  • Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Twoje zamówienie mogło zostać anulowane jeżeli nie dokonałaś płatności w terminie.

ROZMIARY

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Na każdej karcie produktu znajdziesz tabelę rozmiarów, która pomoże Ci w wyborze dopasowanego rozmiaru. Pamiętaj jednak, że kroje odzieży oraz rozmiarówki mogą się różnić w zależności od producenta. Aby wyeliminować prawdopodobieństwo wyboru nietrafionego rozmiaru, przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik - Jak się mierzyć? 

  • Co, jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Jeśli rozmiar lub kolor produktu okazał się nietrafiony, możesz skorzystać z darmowej wymiany przysługującej do każdego zamówienia. Pamiętaj, że przedmiot nie może posiadać żadnych śladów użytkowania.

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

  • Czy będzie jeszcze dostępny dany model?

Zachęcamy Cię do regularnego śledzenia oferty sklepu na naszej stronie oraz na Instagramie i Facebookugdzie najszybciej aktualizujemy informacje. Jest to najlepszy sposób na sprawdzenie dostępności danego produktu.

  • Czy będzie jeszcze dostępny dany rozmiar lub kolor?

Dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie, a najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej oraz social mediów.

ZWROTY I WYMIANY

  • Co mam zrobić, jeśli chcę wymienić produkt?

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Dokładna procedura wymian znajduje się na podstronie Wymiana towaru.

  • Jak mogę zwrócić produkt?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu bez podania przyczyny, prześlij proszę produkt w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki, na adres:

PrettyClever

ul. Chocimska 15

85-078 Bydgoszcz

Przygotowując paczkę, pamiętaj o dołączeniu formularza zwrotu - wzór dokumentu. Dokładną procedurę zwrotu znajdziesz tutaj .

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

Prosimy o zapakowanie produktu w oryginalne opakowanie, jeśli jest to niemożliwe, zapakuj go tak, aby produkt nie został pobrudzony lub zniszczony w trakcie transportu. Postaraj się starannie złożyć produkt - to pomoże również zmniejszyć wielkość paczki, a co za tym idzie koszt wysyłki. Pamiętaj proszę, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów.

  • Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Aby dowiedzieć się, czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. 

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?

Pieniądze zwrócimy Ci przelewem w ciągu 14 dni od dostarczenia produktu do naszego sklepu.

  • Czy mogę zwrócić artykuły objęte promocją?

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty. Pamiętaj, że zwracane towary nie mogą nosić śladów użytkowania. Postaraj się również starannie je przygotować do wysyłki, tak aby nie zostały uszkodzone lub ubrudzone.

REKLAMACJE

  • Kiedy mogę zgłosić reklamację, a kiedy zwrot?

Reklamację możesz zgłosić, gdy produkt nie jest zgodny z zamówieniem lub ma wady fabryczne. Zwrot - gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru.

  •  W jakim terminie mogę złożyć reklamację?

Jeśli okaże się, że zakupiony przez Ciebie produkt jest wadliwy najlepiej od razu złóż reklamację. Zgodnie z prawem reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. 

  • Jak złożyć reklamacje?

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij nam reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacji, który znajdziesz tutaj. Dokładne procedury oraz szczegóły reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

  • W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru. Jeśli w szczególnym przypadku okaże się to niemożliwe, poinformujemy Cię o tym, podając ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

  • Jakie są dostępne metody płatności?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić przelewem tradycyjnym lub szybszym sposobem - przelewem za pośrednictwem Tpay.com.

  • Jaki sposób dostawy mogę wybrać?

Przesyłka z naszego sklepu dotrze do Ciebie za pośrednictwem Poczty Polskiej, kurierów UPS, DPD, FedEx, a jeśli tak Ci wygodniej, to również za pomocą InPostu.

  • Wybrałam przelew tradycyjny - gdzie znajdę dane do przelewu?

Jeżeli wybrałaś płatność przelewem tradycyjnym, poniżej znajdziesz potrzebne dane:

AKTE Kacper Jasiorski
85-448 Bydgoszcz, ul. Kruszyńska 77/3

Nr Rachunku:
mBank
43 1140 2004 0000 3002 7635 6178

Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL43 1140 2004 0000 3002 7635 6178
BIC: BREXPLPWMBK

  • Nie opłaciłam jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

W mailu potwierdzającym zamówienie wysłaliśmy Ci link prowadzący do płatności za pomocą Tpay.com.

  • Nie chce przepłacać za przesyłkę. Którą formę dostawy wybrać?

Jeżeli nie chcesz przepłacać, skorzystaj z opcji dostawy Pocztą Polską - jest to najtańsza metoda dostawy w naszym sklepie. Pamiętaj, że możesz również skorzystać z darmowej wysyłki, realizując zakupy o wartości min. 300zł.

  • Czy mogę odebrać zamówienie?

Jeśli chcesz odebrać swoje zamówienie osobiście - w Bydgoszczy, skontaktuj się z nami +48 530 332 330.