Najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIA

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Jeśli złożysz zamówienie w naszym sklepie, po każdej zmianie statusu wyślemy do Ciebie powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Kiedy kurier odbierze od nas paczkę zaadresowaną do Ciebie, otrzymasz numer przesyłki, której status również będziesz mogła śledzić.

Czy mogę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze opłacone możesz je modyfikować w Twoim koszyku. W innym przypadku skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - [email protected]

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Twoje zamówienie mogło zostać anulowane jeżeli nie dokonałaś płatności w terminie.

W moim zamówieniu brakuje paragonu, dlaczego?

W paczce nie ma paragonu fiskalnego ponieważ nasz sklep korzysta ze zwolnienia z obowiązku ewidencji obrotu za pomocą kasy fiskalnej
(podst. prawna: Rozp. Min. Finansów z dnia 26.07.2010r. Dz. U. Nr 138, poz. 930 z późn. zm.).
Potwierdzenie płatności wraz z potwierdzeniem dostawy zamówienia jest pełnoprawnym dowodem zakupu. Podczas procesu reklamacji, zwrotu lub wymiany posługuj się numerem zamówienia podanym w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

ROZMIARY

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Na każdej karcie produktu znajdziesz tabelę rozmiarów, która pomoże Ci w wyborze dopasowanego rozmiaru. Pamiętaj jednak, że kroje odzieży oraz rozmiarówki mogą się różnić w zależności od producenta. Aby wyeliminować prawdopodobieństwo wyboru nietrafionego rozmiaru, przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik - Jak się mierzyć? 

Co, jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Jeśli rozmiar lub kolor produktu okazał się nietrafiony, możesz skorzystać z darmowej wymiany przysługującej do każdego zamówienia. Pamiętaj, że przedmiot nie może posiadać żadnych śladów użytkowania i na wymianę masz 7 dni od momentu otrzymania paczki.

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

Czy będzie jeszcze dostępny dany model?

Zachęcamy Cię do regularnego śledzenia oferty sklepu na naszej stronie oraz na Instagramie i Facebookugdzie najszybciej aktualizujemy informacje. Jest to najlepszy sposób na sprawdzenie dostępności danego produktu.

Czy będzie jeszcze dostępny dany rozmiar lub kolor?

Dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie, a najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej oraz social mediów.

ZWROTY I WYMIANY

Co mam zrobić, jeśli chcę wymienić produkt?

Dokładna procedura wymian znajduje się na podstronie Wymiana towaru.

Jak mogę zwrócić produkt?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu bez podania przyczyny, prześlij proszę produkt w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki (dla zamówień złożonych do 31.01.2019 r. czas ten wynosi 30 dni), na adres:

PrettyClever
ul. Kruszyńska 77/3
85-448 Bydgoszcz

Przygotowując paczkę, pamiętaj o dołączeniu formularza zwrotu - wzór dokumentu. Dokładną procedurę zwrotu znajdziesz tutaj .

Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

Prosimy o zapakowanie produktu w oryginalne opakowanie, jeśli jest to niemożliwe, zapakuj go tak, aby produkt nie został pobrudzony lub zniszczony w trakcie transportu. Postaraj się starannie złożyć produkt - to pomoże również zmniejszyć wielkość paczki, a co za tym idzie koszt wysyłki. Pamiętaj proszę, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów.

W przypadku odesłania produktu noszącego ślady użytkowania, tj. uszkodzenia mechaniczne, plamy (w tym te od dezodorantu), włosy lub sierść, zapach (zarówno nieprzyjemny, jak i zapach perfum), oderwane lub uszkodzone metki, będziemy zmuszeni wnieść sprawę o odszkodowanie zgodnie z ustawą mówiącą o zmniejszeniu wartości produktu, który został uszkodzony i nie nadaje się do dalszej sprzedaży. To natomiast będzie skutkowało pomniejszeniem kwoty zwróconych środków o równowartość pomniejszenia wartości produktu.

Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Nie mamy obowiązku informować o nadejściu zwrotu dlatego uprzejmie prosimy wysyłać z opcją śledzenia.
Aby dowiedzieć się, czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. 

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?

Pieniądze zwrócimy Ci przelewem w ciągu 14 dni od dostarczenia produktu do naszego sklepu.

Czy mogę zwrócić artykuły objęte promocją?

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty. Pamiętaj, że zwracane towary nie mogą nosić śladów użytkowania. Postaraj się również starannie je przygotować do wysyłki, tak aby nie zostały uszkodzone lub ubrudzone.

Czy mogę dokonać zwrotu stacjonarnie?

Nie posiadamy punku odbioru zwrotów, dlatego prosimy zwroty przesyłać drogą pocztową lub poprzez firmy kurierskie zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz tutaj .

REKLAMACJE

Kiedy mogę zgłosić reklamację, a kiedy zwrot?

Reklamację możesz zgłosić, gdy produkt nie jest zgodny z zamówieniem lub ma wady fabryczne. Zwrot - gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru.

 W jakim terminie mogę złożyć reklamację?

Jeśli okaże się, że zakupiony przez Ciebie produkt jest wadliwy najlepiej od razu złóż reklamację. Zgodnie z prawem reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. W przypadku niezgłoszenia wady zaraz po jej zauważeniu, reklamacja może zostać odrzucona. 

Jak złożyć reklamacje?

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij nam reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacji, który znajdziesz tutaj. Dokładne procedury oraz szczegóły reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru. Jeśli w szczególnym przypadku okaże się to niemożliwe, poinformujemy Cię o tym, podając ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

Jakie są dostępne metody płatności?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić szybkim przelewem za pośrednictwem Przelewy24, płatnością za pomocą systemu PayPal oraz przelewem tradycyjnym. 

Jaki sposób dostawy mogę wybrać?

Przesyłka z naszego sklepu dotrze do Ciebie za pośrednictwem kuriera. Najczęściej jest to Fedex, może się jednak zdarzyć, iż paczka będzie wysłana przez kuriera InPost, GLS, DPD lub DHL.

Wybrałam przelew tradycyjny - gdzie znajdę dane do przelewu?

Jeżeli wybrałaś płatność przelewem tradycyjnym, poniżej znajdziesz potrzebne dane:

AKTE Kacper Jasiorski
85-448 Bydgoszcz, ul. Kruszyńska 77/3

Nr Rachunku:
mBank
43 1140 2004 0000 3002 7635 6178

Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL43 1140 2004 0000 3002 7635 6178
BIC: BREXPLPWMBK

Koniecznie w tytule zamówienia podaj swój numer zamówienia.

Nie opłaciłam jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

W mailu potwierdzającym zamówienie wysłaliśmy Ci link prowadzący do płatności.

Czy mogę zobaczyć i przymierzyć sukienkę stacjonarnie?

Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową.