Zwroty i reklamacje

  1. Zgodnie z postanowieniami ustawy o prawach konsumenta w sklepie PrettyClever można bez podania przyczyny zwrócić towar w okresie 14 dni od daty odebrania paczki. Dla zamówień złożonych do 31.01.2019 r. czas ten wynosi 30 dni od daty odebrania paczki.
  2. Reklamację towaru można składać przez okres 2 lat od jego otrzymania.
  3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dokładne procedury oraz szczegóły zwrotów oraz reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.

Jak wysłać zwrot?

  1. Stan produktu. Upewnij się, że produkty nie zostały pobrudzone lub uszkodzone. Wszelkie uszkodzenia produktów, tj. uszkodzenia mechaniczne, plamy (w tym te od dezodorantu), włosy lub sierść, zapach (zarówno nieprzyjemny, jak i zapach perfum), oderwane lub uszkodzone metki, będą skutkowały pomniejszeniem kwoty zwróconych środków o równowartość pomniejszenia wartości produktu.
  2. Pakowanie. Prosimy o zapakowanie produktów w oryginalne opakowanie lub jeśli folia, w którą była zapakowana odzież podarła się w trakcie przymierzania prosimy o zapakowanie odzieży w zastępcze opakowanie, by produkty nie zostały pobrudzone lub uszkodzone. Postaraj się złożyć produkt w taki sposób by nie został uszkodzony i nadmiernie pognieciony. To pomoże również zmniejszyć wielkość paczki, a co za tym idzie koszt wysyłki.
  3. Dołącz dokument zwrotu. Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu lub inny dokument potwierdzający dane klienta włącznie z numerem konta. Jest to element konieczny by zidentyfikować numer zamówienia i móc dokonać zwrotu środków. Wystarczy wpisać numer zamówienia, imię i nazwisko, swój adres i numer konta. W paczce nie ma paragonu fiskalnego ponieważ nasz sklep korzysta ze zwolnienia z obowiązku ewidencji obrotu za pomocą kasy fiskalnej (podst. prawna: Rozp. Min. Finansów z dnia 26.07.2010r. Dz. U. Nr 138, poz. 930 z późn. zm.). Podczas procesu reklamacji, zwrotu lub wymiany posługuj się numerem zamówienia podanym w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
  4. Przyczyna zwrotu. Nie jest konieczne podawanie przyczyny zwrotu, będzie nam jednak bardzo miło jeśli dołączysz również informacje o przyczynie zwrotu - pomoże nam to poprawić jakość sprzedawanego przez nas towaru. Jeśli towar reklamujesz koniecznie podaj informacje o przyczynie reklamacji, bez tych informacji reklamacja nie będzie mogła być przyjęta.
  5. Nadaj paczkę. Właściwy adres znajdziesz poniżej. Podaj proszę również numeru telefonu do naszego sklepu +48 530 332 330. Dzięki temu kurierzy będą mogli się z nami łatwo skontaktować, w razie problemów ze znalezieniem naszej firmy. Pamiętaj również, że paczki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane, a zwroty wysłane na inny adres niż podany w instrukcji, nie będą przyjmowane.

Wzory dokumentów

Poniżej znajdują się wzory dokumentów, które należy przesłać na nasz adres, w przypadku chęci zgłoszenia zwrotu lub reklamacji:

Formularz zwrotu

Formularz reklamacji

Kiedy otrzymam zwrot środków?

Nie mamy obowiązku informować o nadejściu zwrotu dlatego uprzejmie prosimy wysyłać zawroty z opcją śledzenia paczki.

Zwroty środków są wysyłane nie później niż 14 dni od daty odbioru przez nas paczki ze zwróconym towarem. W tym czasie weryfikujemy stan produktów oraz przekazujemy dyspozycję zwrotu do działu księgowości. Środki są zwracane na podany polski numer konta bankowego lub w przypadku płatności PayPal transakcją zwrotną z konta PayPal.

W przypadku odesłania produktu noszącego ślady użytkowania otrzymasz wiadomość mailową o obniżeniu kwoty końcowej zwrotu. 

wymiana towaru

Nie ten rozmiar?
Wymień produkt na inny

Masz możliwośc wymiany produkt na inny bez podania przyczyny.

Sprawdź jak wymienić produkt