Zwroty i reklamacje

  1. Zgodnie z postanowieniami ustawy o prawach konsumenta w sklepie PrettyClever można bez podania przyczyny zwrócić towar w okresie 14 dni od daty odebrania paczki.
  2. Reklamację towaru można składać przez okres 2 lat od jego otrzymania.
  3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dokładne procedury oraz szczegóły zwrotów oraz reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.

Jak wysłać zwrot?

  1. Stan produktu - upewnij się, że produkty nie zostały pobrudzone lub uszkodzone. Wszelkie uszkodzenia produktów zostaną odliczone od kwoty zwrotu.
  2. Pakowanie - Prosimy o zapakowanie produktów w oryginalne opakowanie lub jeśli folia, w którą była zapakowana odzież podarła się w trakcie przymierzania prosimy o zapakowanie odzieży w zastępcze opakowanie, by produkty nie zostały pobrudzone lub uszkodzone. Postaraj się złożyć produkt w taki sposób by nie został uszkodzony. To pomoże również zmniejszyć wielkość paczki, a co za tym idzie koszt wysyłki.
  3. Dołącz dokument zwrotu - Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu lub inny dokument potwierdzający dane klienta włącznie z numerem konta. Jest to element konieczny by zidentyfikować numer zamówienia i móc dokonać zwrotu środków. Wystarczy wpisać numer zamówienia, imię i nazwisko, swój adres i numer konta.
  4. Przyczyna zwrotu - Nie jest konieczne podawanie przyczyny zwrotu, będzie nam jednak bardzo miło jeśli dołączysz również informacje o przyczynie zwrotu - pomoże nam to poprawić jakość sprzedawanego przez nas towaru. Jeśli towar reklamujesz koniecznie podaj informacje o przyczynie reklamacji, bez tych informacji reklamacja nie będzie mogła być przyjęta.
  5. Nadaj paczkę - Wpisując adres dostawy pamiętaj o podaniu również numeru telefonu do naszego sklepu +48 530 332 330. W naszym budynku mieści się wiele firm, przez co niektórzy kurierzy mogą mieć problem z trafieniem (a jak wiemy z doświadczenia bywają oni kapryśni ;)). Numer telefonu umożliwi im kontakt z naszym sklepem i pokierowanie przez naszą obsługę. Dzięki temu możesz mieć pewność, że paczka do Ciebie nie wróci. Pamiętaj również, że paczki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

Poniżej znajdują się wzory dokumentów, które należy przesłać na nasz adres, w przypadku chęci zgłoszenia zwrotu lub reklamacji:

Formularz zwrotu

Formularz reklamacji

Adres do wysyłki zwrotów:

PrettyClever

ul. Chocimska 15

85-078 Bydgoszcz

bok@prettyclever.pl

+48 530 332 330

Kiedy otrzymam zwrot środków?

Zwroty są wysyłane nie później niż 14 dni od daty odbioru przez nas paczki ze zwróconym towarem. W tym czasie weryfikujemy stan produktów oraz przekazujemy dyspozycję zwrotu do działu księgowości.