Facebook
Instagram

Zwroty i reklamacje

  1. Zgodnie z postanowieniami ustawy o prawach konsumenta w sklepie PrettyClever można bez podania przyczyny zwrócić towar w okresie 14 dni od daty odebrania paczki.
  2. Reklamację towaru można składać przez okres 2 lat od jego otrzymania.
  3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dokładne procedury oraz szczegóły zwrotów oraz reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.

Poniżej znajdują się wzory dokumentów, które należy przesłać na nasz adres, w przypadku chęci zgłoszenia zwrotu lub reklamacji:

Formularz zwrotu

Formularz reklamacji

Adres korespondencji:

PrettyClever

ul. Chocimska 15

85-078 Bydgoszcz

bok@prettyclever.pl