Zwroty i reklamacje
- Zgodnie z postanowieniami ustawy o prawach konsumenta w sklepie PrettyClever można bez podania przyczyny zwrócić towar w okresie 14 dni od daty odebrania paczki.
- Reklamację towaru można składać przez okres 2 lat od jego otrzymania.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Dokładne procedury oraz szczegóły zwrotów oraz reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.
Jak wysłać zwrot?
- Stan produktu. Upewnij się, że produkty nie zostały pobrudzone lub uszkodzone. Wszelkie uszkodzenia produktów, tj. uszkodzenia mechaniczne, plamy (w tym te od dezodorantu), włosy lub sierść, zapach (zarówno nieprzyjemny, jak i zapach perfum), oderwane lub uszkodzone metki, będą skutkowały pomniejszeniem kwoty zwróconych środków o równowartość pomniejszenia wartości produktu.
- Pakowanie. Prosimy o zapakowanie produktów w oryginalne opakowanie lub jeśli folia, w którą była zapakowana odzież podarła się w trakcie przymierzania prosimy o zapakowanie odzieży w zastępcze opakowanie, by produkty nie zostały pobrudzone lub uszkodzone. Postaraj się złożyć produkt w taki sposób by nie został uszkodzony i nadmiernie pognieciony. To pomoże również zmniejszyć wielkość paczki, a co za tym idzie koszt wysyłki.
- Dołącz dokument zwrotu. Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu lub inny dokument potwierdzający dane klienta włącznie z numerem konta. Jest to element konieczny by zidentyfikować numer zamówienia i móc dokonać zwrotu środków. Wystarczy wpisać numer zamówienia, imię i nazwisko, swój adres i numer konta. W paczce nie ma paragonu fiskalnego ponieważ nasz sklep korzysta ze zwolnienia z obowiązku ewidencji obrotu za pomocą kasy fiskalnej (podst. prawna: Rozp. Min. Finansów z dnia 26.07.2010r. Dz. U. Nr 138, poz. 930 z późn. zm.). Podczas procesu reklamacji, zwrotu lub wymiany posługuj się numerem zamówienia podanym w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
- Przyczyna zwrotu. Nie jest konieczne podawanie przyczyny zwrotu, będzie nam jednak bardzo miło jeśli dołączysz również informacje o przyczynie zwrotu - pomoże nam to poprawić jakość sprzedawanego przez nas towaru. Jeśli towar reklamujesz koniecznie podaj informacje o przyczynie reklamacji, bez tych informacji reklamacja nie będzie mogła być przyjęta.
- Nadaj paczkę. Właściwy adres znajdziesz poniżej. Dzięki temu kurierzy będą mogli się z nami łatwo skontaktować, w razie problemów ze znalezieniem naszej firmy. Pamiętaj również, że paczki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane, a zwroty wysłane na inny adres niż podany w instrukcji, nie będą przyjmowane.
Adres do wysyłki zwrotów
Pretty Clever
Kruszyńska 77/3,
85-448 Bydgoszcz
tel. 661 405 818
Wzory dokumentów
Poniżej znajdują się wzory dokumentów, które należy przesłać na nasz adres, w przypadku chęci zgłoszenia zwrotu lub reklamacji:
Formularz zwrotu
Formularz reklamacji
Kiedy otrzymam zwrot środków?
Nie mamy obowiązku informować o nadejściu zwrotu dlatego uprzejmie prosimy wysyłać zawroty z opcją śledzenia paczki.
Zwroty środków są wysyłane nie później niż 14 dni od daty odbioru przez nas paczki ze zwróconym towarem. W tym czasie weryfikujemy stan produktów oraz przekazujemy dyspozycję zwrotu do działu księgowości. Środki są zwracane na podany polski numer konta bankowego lub w przypadku płatności PayPal transakcją zwrotną z konta PayPal.
W przypadku odesłania produktu noszącego ślady użytkowania otrzymasz wiadomość mailową o obniżeniu kwoty końcowej zwrotu.